MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Perfekt

Kategori: Allmänt

"Du e perfekt på alla sätt" fick jag nyss i mobilen efter att jag skrev "e du så kär i mig?"
Herre...vad svarar man på d?? skrev bara "önskar jag kunde känna samma,men jag e iaf ärlig"Sen skrev jag att jag börjar nästan gråta...d e ju jobbigt..
Fick som svar "hehe vill inte att du ska gråta hjärtat.Det e bra att du är ärlig,önskar jag kunde vinna ditt hjärta bara!"
Åh...o nu e d fler som säger samma,varför kommer alla på samma gång??Här har jag klagat i en evighet....o nu....
Ja,nu....e d så här...Jag tar ju inte åt mig.Ingen e perfekt,men visst..jag e ganska bra....Så långt har jag fattat nu. Med mig har man ju kul.Och jag hjälper till med allt.
Har väl klagat mest över krogenfolket,de där som bara känner mig på "fyllan"...de där jag har varit kära i,som inte känt mig helt...förutom lammet. Och när nån som börjat gilla mig på fyllan o sen fattar hur jag e nykter...o gillar det...då e d kört...Phu...ja...usch...och snacket går...eller börjar gå...Ja,jag har svårt att förklara d jag ville förklara nyss,jag bara skriver d jag känner.Sen kanske inte alla fattar d hela:) Önskar bara att de få jag verkligen varit kära i kunde gett mig en chans...för jag har erkligen visat vad jag velat...D e de som förstört min felaktiga bild a mig själv...o jag vill bara veta "varför?"...varför jag inte duger/dög...Så man vet...Som tur e har jag iaf för länge sen kommit öer Lammet...fastän han börjat prata med mig igen...Och visst,jag kommer alltid att tycka att han e en av världens snyggaste...Och det vet han. Men vill inte att han ska komma tillbaka ifall det tar slut med hans tjej...Han har ju kommit o gått förra året..Och jag vill inte mer.Han trivdes med mig.Vi hade alltid skitkul. Vad var då problemet? Han kan inte förklara d....men han ville iaf att vi skulle fortsätta som vänner....men d ville inte jag.Han saknade mig.....Jaja....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: