MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kändis

Kategori: Allmänt

Känner mig ofta som en kändis ute...o jag vet att allt bara e en "dröm"...overkligt,,,umgås med 3 olika gäng..oberoendes av varandra...o ja...massa fina ord...sen kommer man ändå hem...o e själv...fast jag har inte varit d på ett tag förutom idag iofs...men generellt.
På lördag e d bröllopsfest....o vem ska jag ta med mig??hmm..får ju ta med mig iaf en person...vill ju ta min bästa vän,,en vette fan om hon kan...Bruden e ju bara hemma hela tiden...tragiskt.
Fått även reda på att en nära vän e gravid...o jag vet inte om jag e så glad..faktiskt...men d beror på en massa saker.
Mått skit hela helgen..varit orolig för min dotter...Ringt de hela dagen o inte fått tag i de...Fick tag på de igår...ÄNTLIGEN.Ringt de hela dagen t 3 på natten...vilket var fel som allt annat...Jag skiter i d,jag var orolig. De skulle gjort exakt samma. Men men...jag ska väl skita i mitt barn o inte bry mig...ska bli en känslokall morsa..Hmmm
Nu sitter jag hemma...äter tzaziki,gottar mig..
Nästa vecka e d födelsedagsfest/inflyttningsfest.Massa folk...Gäng nr1..trivs med de som fan. Sen e d ju ungern snart...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: