MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sussssiii

Kategori: Allmänt

Idag var d sushi dax....Vi lagade o lagade...Jag,Myran o Jullan.
Hungriga som ett as. Men gott var d inte.....Riset för sött....ingefäran äcklig. Jag åt iaf mest av alla....De andra var nära att spy hela tiden. De skulle dra ut på stan,men de mådde så dåligt att de åkte hem...hahaahah....
Lyckat...men nu vet man hur man ska göra t nästa gång. Mindre socker....
Imorn får jag ev Ray besök...Fredag får jag besök av en annan. Usch....förvirrad e man....
Här ska hår klippas oxå,så nästa vecka leker jag frisör.
Datorn e paj som fan...letar ihjäl mig efter en billig sak nu...
Usch...måste serva bilen me...alla pengar bara flyger iväg...pengar jag inte ens har....men jag fixar ju oftast cash till viktiga saker...vet inte ens hur jag gör.
Ne,om jag ska lägga mig i massagestolen o somna gott där?? ont överallt....tösen tvingar sig brevid mig nuför på nätterna o vägrar sova själv...sen tar hon över sängen så lilla jag ligger som ett kolli på kanten..Tack min käre dotter..Tack...sen när man väl somnat,ja då kommer snarkandet i mitt öra...tätt intill...sen väcker hon en med "Mamma sovit gott? Jag sovit jätte gott" och då lägger jag in en suck i meningen "ja,älskling...d har jag"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: