MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Rockstar

Kategori: Allmänt

Levt ett drömliv hela förra veckan....nöp mig själv flera ggr för att se om d var sant eller ej. Gjorde massa practical jokes den 1 april,vilket sårade en av mina bästa vänner....d tog tills idag tills jag blev förlåten.Phu....
I fredags kom Lassie över med mat.Känner mig bortskämt. Sen har vi bara haft kul ihop hela veckan. Vi 2 o annat folk oxå.
Inatt fick jag hög feber o frossa. Sen ångest attack. Tog en lugnande men d hjälpte inget...KOllade på min tös o kände att jag inte kan ringa ambulansen...vem ska ta hand om henne? Till slut hjälpte medicinen...Jag somnade...Upp tidigt. Magen var paj,sen somnade jag igen. Väcktes av tösen som gjorde mig en god macka....Herre vad stolt jag var.Sen fick jag besök av en vän som hade köpt mig cola o Proviva. Utan att jag ens bad om d. Jag blir väl omhändetagen av alla. Ni e finast.Imorn ska vi kanske göra sushi här hos mig. Får se.
Och om 2,5v ska jag bila ner t Ungern...med tösen...Vill ju ha sällskap..men jag får inte eller vad d e...Mycket som händer...Tallin sket sig...jätte tråkigt....kände på mig. Men d e ingens fel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: