MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ur hjärtat

Kategori: Allmänt

En dag kallas jag perfekt
Dagen efter är jag bortglömd
Operfekt

Ena dagen mår jag toppen
andra dagen kryper jag ihop

Du märker att nåt är fel
Du märker att jag behöver dig

Men ändå flyr du av rädsla
att inte vilja ta på dig nåt
att inte orka tappa din glädje


Ur hjärtat skriker jag varje dag
Ur hjärtat ber jag dig
Ur hjärtat vill min själ försvinna
Ur hjärtat är jag ,mig själv


Jag borde vara nöjd med det jag har
Jag borde le och bara vara glad
Jag borde så mycket här i livet

Och jag gör mer än jag orkar

Jag ler så fort du tilltalar mig
Jag lyssnar så fort du ber mig
Jag räcker ut min hand fast jag är trött på livet
Jag finns där vare sig du vill eller ej


Jag är perfekt nästa vecka
denna vecka är jag död
själen är svart som den kålsvarta himlen
jag ligger i min säng,ihopkrypen

Ensamheten närmar sig
mest för att jag är ledsen.
Dörren har varit öppen för länge
men sakta stängs den framför dig

Idag är jag snygg och smal
Imorgon är jag fuler

Tänk vad hjärnan spelar ett spel
Bestämmer över våra öden
Hjärnan är din boss
Du gör som den säger

Säger den att du är ful
så är du det i spegeln

Vad än folk säger omkring dig
är hjärnan din som bestämmer.

Skitsnacken växer i munnen
skitsnacken formar dig till den de tror att du är
Bara du vet sanningen
vet vem du är
ska du skita i alla andra lika mycket som de snackar skit om dig.
Stå på dig och titta dig i spegeln

Ser du den vackra blomma som växer där?
Ser du den du verkligen är?
Då spelar de andra ingen roll
det är den du är. Och,du är här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: