MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trött

Kategori: Allmänt

Åter trött...jobbade 2h bara...sen pedagog...o fan vad han tjatade...höll på att somna...
Nu e jag hemma...funderar o tänker...o känner mig olycklig....ska hämta Sessan nu snart,sen dra till Erikshjälpen sen hem...borde städa...får ju besök imorn...dock under tiden jag jobbar...o då ska d helst se fint ut.
Men men..får se om jag pallar...

Köpte mig sushi idag...Min belöning för att jag e deppig...Vissa äter chips o pizza..jag äter rå fisk...haha..fy fan vad äckligt d lät...

Fötterna e stela o kalla...svinkallt hemma...o värre blir d....

Ne,adios...//Xxx

Ska dumpa en person sen...vi har haft ett "förhållande" i 5månader nu...men nu e jag utbytt...hehe:) Helt rätt:):)
Love u A. Skämt åsido....d e dax att jag klassas som singel o du i ett förhållande tycker jag...ni har fan dejtat i 3v nu...då e man ihop

Kommentarer


Kommentera inlägget här: