MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trevlig natt

Kategori: Allmänt

pratat med Paddan hela kvällen...flera timmar...vely nice...
tänker på han ofta pga vissa omständigheter...han kanske kommer på lördag o hjälper mig hemma....får la se..antagligen inte...o lammet me...får tjöta:) Kommer han o säger hej innan jobbet blir jag glad...
Och så ska jag väl på deras spelning den 20e...har ett kort,så jag kan ta in en till...fjäska på folk:)
Jag har dock sessan då,men får lösa d...vill ju ändå se de för de var grymt bra


Fan vad mätt jag e...5 knäckemackor med salami, o massa annan skit...jag e fet nu...
Jag o lammet...vi e feta...Hahha


Mord på tv...ska götta mig..sen försöka sova..kommer inte gå dock...

adiosXxxx

Extra kramar till paddan:) Ibland gör du min dag..hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: