MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Too late..o såå ont

Kategori: Allmänt

Vaknade 10.30...klev upp..RYGGSKOTT..gick t köket o hela golvet var blött...Sessan har skurat golvet...Mattan me...söte sak. Jag hade så ont i ryggen att d gjorde ont att andas. Sen satte jag mig igen,och hon kom fram t mig o sa att hon har bajsat.Jupp...hon la en korv i köket...E hon en hund eller ett barn..Hmmm...Bra fråga..

Vi tog ett bad.sen stress t dagis sen jobbet...o jag hade sååå ont...mycket under bröst/revben fortfarande..värre o värre varje dag.
På jobbet tog vi 30min fika..jag hade ju med mig fikabröd...d var nice...snackade lite...trivs bra.Vi har ju kul...men jag jobbar ju bara 6v till...sen slut.ANSTÄLL MIG!!!!!:)
Kom hem,åkte t emmaus igen..köpte 2 barnböcker o glodde runt.Sen hem o mötte exet som levererade hunden. Tog över kopplet,hunden ryckte till lite och d kändes som att nån slet mig i 2 delar...jag fick såm ont i bröstet så jag trodde jag skulle ramla ihop. Han fattade d hela så han tog hund o barn. Väl hemma kände jag efter o jag e ganska svullen under bröstet...o jag har inte ramlat,ingenting.
Macro hotar mig med att om hon skulle bo nära skulle hon kommit hit o kört mig till akuten...:)
Jag vågar väl inte dra t doktorn...aldrig haft problem med sånt innan,men nu e jag skraj...

Ikväll har jag borrat,fastän jag höll på att avlida,sen glodde jag på Lyxfällan,som nästan hela landet. Hon måste fått betalt för att vara så...blåst...
Sen har jag pratat med Paddan o Macro,som vanligt:) Kollat mina gamla låttexter på helgon...nostalgi..
Till helgen blir d lugnt,landet o sen hoppas jag på barnvakt (Sessan vill till mormor heeela tiden)
o så ska väl jag o Lammet ses..Hans krav:No alcohol...mitt krav:Samma...e ju trött på d ..d vet ju alla.
O så håller jag på att minska på rökandet...2cigg/dag...stolt....kollar efter en cykel,för jag vill ju cykla...för min nyinköpta blev ju snabbt stulet.Så kan jag lämna bilen hemma o cykla t jobbet=motion.

Ska försöka sova nu...har så jävla ont..av att andas,sitta,ligga..allt
JA...går d inte över t söndag ska jag söka akut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: