MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Skitsnack om mig...

Kategori: Allmänt

på helgon ville en person bli "vän"med mig...nån jag aldrig hört talas om...Min fråga var på ett neutralt plan "vem e du?"


Som svar får man detta:

En vanlig människa till skillnad från dig. Tänkte bara kolla hur du va irl hört så mycket skit om dig från alla håll å kanter. Men jag ångra mig nu. Vill inte va nån virtuell vän med dig. Bye Bye


Vad ska man säga...Folk e alldeles för tragiska. Varför folk börjar med otrevliga meningar e för mig en gåta....

Jag svarade bara:
ja...jag hör skit om allt o alla hela tiden jag me...men jag lär känna människan innan jag bildar uppfattning...sen e d det...av "skisnack" e väl 1% sanning o resten just vad d heter "Skit-snack"som bildas av avundsjuka,svartsjuka o osäkerhet...good luck



Haha..
Tror dock jag vet vem d e....eller ja...d pendlar mellan endast 2 personer:) 
Eller så e d bara nån som gillar att jävlas...MEN jag tippar iaf på en av de 2

Dricker min nygjorda Smoothie...kollar 4an,o ska snart hämta tvätten.
Fredag eller lördag ska jag äta middag med J:) Nice nice....
Sen får vi se...umgås med folk antagligen:)

Eller ne..just d...jag e så ond o skit så ingen vill umgås med mig...Hahahhha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: