MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

ROLIG

Kategori: Allmänt

Dagen har varit jobbig...tårar o tankar....på kvällen åkte jag runt lite..köpte  o tillagade kålsoppan...åtit 1l nu...o 5 knäckemackor.Senare på kvällen blev d chatt med Macro o lammet....jag blev glad...o gladare...o gladast...hehe..roliga meningar överallt..Jag e kallad ROLIG...jo..men jag vet...eller ja...jo..men jag får höra d ofta...o när folk får höra att jag lipar en del blir de som ett ?.
Men ja...så e d...jag har dock lätt för att bli glad...bara nån säger PRUTT så skiner jag upp.

Blev bjuden på kaffe imorn efter jobbet. Blev skitglad. Hade en stor diskution med en av mina bäste vänner ang idag o mina tankar som jag skrev om högt...men d slutade bra. Men 2 e jag iaf besviken på...

Haft många funderingar idag...Om man går igenom en trauma,bryter ett ben...varför gömmer sig folk för?
Varför väntar DE på att man ska höra av sig själva o säga "kom hit o finns här!" d ska man väl inte behöva?? då ska väl vännerna säga "Vi kommer o finns där"

Jaja...en del saker e bara för självklara för mig...men jag blev glad för kaffe frågan imorn...Sånt där gör så mycket...d lilla...

Och jag o lammet ska slå varandra i biljard...hehe...jag vinner lätt...Får öva hemma på mitt lilla bord så länge

Gonatt// imorn ska jag jobba  xxxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: