MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Pall jävlar

Kategori: Allmänt

Igår städade jag..o fixade 2 pallar...den sista väntade på lammet...men när han kom lagade han mat o jag gav mig på den sista..Fanskap...O jag fixade d... vi berättade för sessan (som inte ville sova) att överdraget var död ko. Haha...d var ikke populärt..nej...hon grät o grät...o vill inte se palljävel..Inte jag heller dock...HATAR PALLAR..




Men sen gick d bra...3h nattning o till slut söv hon. Sen fick jag vara mig själv..Tjötfian....stackars lammet...men jag varnade honom att jag alltid e på tjöt humör när man ska sova..hans kommentar var "nähä.."
hehe....

men d var nice...myspys.Kändes bra...bättre än innan...
Men ja...får se vart detta leder..handleder o fotleder...haha..

och vad gör jag hemma? Ja..min chef e sjuk,så jag e hemma...
Gör mig inget dock:)

Ska slappa framför tvn,sen Landala o få middag:) Köttfärssås av min fostermamma...sen hem o pilla navel.
Får se om man får ett lammbesök..hehe
eller lamm o lamm...han e mer mogen e vad jag e...d e väl jag som e lammet här...

Bääääääh

Ne,ska prata klart med walle sen slappa..läsa bok kanske

Kommentarer


Kommentera inlägget här: