MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nersketna byxor

Kategori: Allmänt

Var på blivandet jobbet o fikade...Sessan fick vara med för hon e sjuk. + Trotsålder...nehä...
Sen hämta Petra,drog till Majorna,hämta tårta,sen jag o Sessan till Emmaus o sen Ikea. Vi åt middag (21kr för mat o salladstallrik)
Sen lekte hon runt lite o jag skulle ta upp henne o snurra runt.Hon var helt blöt på byxorna.In på toa o whala...Byxorna fick slängas på toan kan jag säga.Jag fick ta hennes kofta o ha som kjol. Diarré e ett fint ord jämfört med d där...
Imorgon gör vi inget mer än gå på kalas.1års kalas.Äta tårta....:)
Jag har gått upp 500kg sen hon kom..så e d alltid. Sen när jag e barnfri rasar jag.
Nu sitter jag här..kollar tv4 sport...chattar med lammet,som jag inte ringde idag....fast han säger inte så mycket idag...o jag e väl inte på topp heller...

Köpt pallar till lördag,så nu e d fixat. Undrar vilka som kommer..hoppas på max 15pers...nedå...kom ni...blir bara kul.
Döpt om festen till Barnkalas..barnkalas med sprit.Jag firar ju bara 13:)
Ska göra min special bål som vanligt:) den e grym...man kommer fort igång. DRUGFREE!

Nu ska jag chatta klart,o läsa om mord...

Vill se film igen...myspys...får la see...

Och så hittade jag hotell o flyg til Ungern...900kr för 4 dagar...heelt ok...o så går gaddet på 2000,jämfört med 6000-8000 hemma...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: