MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lite gladare

Kategori: Allmänt

Efter kvällens funderingar o tankar kom folk tillbaka i mitt liv o jag har bara suttit o pratat,skrattat o så.
Msn med AK,Jess o lammet...som då beter sig som en 90årig tant som inte kan sitta still mer än 2minuter utan springer fram o tbx hela tiden:) så man kan inte prata med varandra direkt...får svar efter 30år
Mess med Lasse...
Sen ringde KarL....blev en del skratt...d har varit en trevlig kväll...Så lite..o så mycket d har gjort..d krävs inte mycket för mig.....alla ni har lyft upp mig o jag ser framemot morgon dagen...Jobba...sen på kvällen kommer KarL hit sen ska vi shoppa begagnade kläder t lördag,sen tar vi en öl. Hon har hittat en kille nu..Finnally...i SKÅNE..hmmm..hehe

o förfesten blir av...men nu har de flesta planerat annat...så vi blir väl 5..hehe...sen e d 5 till som kommer t trädgårn

o Fan vad jag fiser....hur får 500L gaas plats i mig??hmmm


o nu blev jag bjuden till Påls biljard imorn av goaste Ray....herre..nu blir jag tårögd...från helt ensam till 5pers

Gonatt piiipöl//Xxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: