MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Helt slut/Bortsprungen unge

Kategori: Allmänt

Sov till 14...duscha,hämtade sessan som en överraskning 1h tidigare..iväg till landala torg. Hälsade på AK...Sessan ropade MAAT hela tiden så de gjorde henne 1 pizza...haha..o hon åt upp halva.Tänkte att hon kommer nog inte äta nåt hos fostermamman...så fel jag hade..
3 portioner köttfärs med spagetti. Och jag 2 stora tallrikar.Herre...
Bilen hade gått ut 1h tidigare,men ingen bot.PHU...kunde stannat där lääänge..Pratade om män...
Dessa svin (inte alla dock)
Fick sååå mycket beröm på min uppfostran...herre vad glad jag blev....verkligen....jag e tuff men med mycket kärlek. och konsekvent.
Sen åkte vi till Coop,där Sessan tappades bort...eller hon försvann när jag häll på att betala. Letade o letade...till slut hör jag i högtalaren "2åring med rosa tröja vid mjölken"
Där går hon med en vakt o garvar..JÄVLA UNGE!!!
Vad hon gjorde där uppe e d ingen som vet..Letade kossor bland mjölken??

Sen kom vi hem vid 19.30...Och nu sover hon...
o ungen fick i sig 2 bananer på coop med...VART TAR ALL MAT VÄGEN???
Nu ska jag klaga via mail till 3 företag sen vette fan...

Handlat allt t lördag me:)
Blir fler än jag trodde...En reunion...Halva rb kommer hit...eller ne..men 10 stammisar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: