MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Helgen o Ikea

Kategori: Allmänt

Helgen var allt annat än lugnt...I fredags skulle jag o K till sticky...Hon bangade 1h innan...jag var så där nöjd...Fick niklas att dra ut iaf...hamnade på Peacock...Herre...värsta o sämsta stället jag har varit på..Grym lokal,men jag var mamma o Niklas var pappa åt alla bratz....åldersgräns...Hmm....15??Och mamma o pappa betalade alla champagneflaskor....Vi drog efter en stund...jag hade ju panik. Blev RB...sen drog han till valand..o jag var kvar ett tag,sen taxi hem.jag o taxi...jag har ju inte råd,men aldrig åkt så här mycket taxi som sista månaden...Mötte lammet innan Niklas...stackarn fick vänta 30min på mig i kylan pga lammet...
På lördag var d Fezt..i Kortedala...lugn fest...men mycket skratt...jag ville dock t stan..mötte upp Karl...som plötsligt skulle dra...Hmm..så jag fick klara mig själv på rb...gick så bra så...En kille kom fram till mig som kände igen mig från Helgon...hmmm...intressant...komiskt...hängde med han o hans polare ett tag..men mest hängde jag med bartenderns brorsa...som söp mig FULL...aldrig druckit så här mycket...eller jo...men inte på läääänge...shottar,drinkar,öl, o bål.Herre...sen fick jag för mig att dra...o fick sällskap med mig hem av de där 2..Helgon o hans polare..Jag var inte direkt rädd...för han var ju Översnäll...När vi kom hem sa jag tack o hej o somnade...Och de drog hem..Men jag slapp åka taxi hem..för jag fick ju sällskap.
Och de drog efter 30min ca...Phu...ganska skönt. Fast de var roliga..trevliga...Såg illern me...jag har en stark känsla av en sak....o jag kan sätta 500kr på att d e så...Jeje..har man en stark känsla i magen så....
Igår vaknade jag 16...Sessan kom vid 18...o sen kom Lammet vid 20...vi mös o kollade film...Och jag sov NOLL inatt...låg o tänkte....klockan gick..jag var svintrött...sen vaknade Sessan...som jag fick ligga brevid i timmar.Somnade väl vid 6..o upp 8...Var död på jobbet...Helt död...Efter jobbet drog jag till Emmaus..Köpte mig en svävare:) Sen åkte jag o Sessan till Ikea..köpte min efterlängtade Borrmaskin..ÄNTLIGEN kom den in...blev lite ljus oxå.Sen åt vi middag där...38kr för köttfärs o spagetti och jag tog pannkaka med spenat o ostfyllning + sallad....38kr...d e NOLL för allt d ....o jävlar var gott d var....Kom hem sent.......Nu pratar jag med Paddan på msn..som vanligt...Vill bara krama den jäveln...Min mentor..
Och så saknar jag mitt lilla lamm...vad vi nu e...men jag håller mig bara till honom iaf.....för jag trivs...vi e sambos på deltid...typ
Fan vad kallt d e....tänt levande ljus hemma....ska äta en bulle o dricka mjölk:)

Borde tvätta,diska,städa..ORKAR INTE...laga mat...Nee...bad mamma laga mat t oss imorn:) Ska dit o hämta en dator som jag ska sälja..sen blir d rb kl 8...lämna en sak till en person.Sen hem o göra NOLL

O jag o mitt ex har nog sålt vår gamla bil....o jag fick tillbaka mina hemnycklar i fredags...lite ledsamt så..samtidigt...så e jag nöjd...för d finns inte en dag han inte ljuger för mig..små små lögner..o jag har kännt han i nästan 10år...ser jag dum ut?? nopp


Åh vilken go bulle..LIDL..grek vecka förra veckan...köpte degknutar...jävlar vad gott...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: