MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Film o sy

Kategori: Allmänt

Tog mig till landvetter igår...fick goood mat:) Sen tog jag ut löshåret...ja,d håret var dåligt:(
Kom hem vid 21.15,tog mig en dusch o hårtvätt...Sen kom Lammet...slängde en film på mig...Blev filmkväll..Iron Man 2.
Höll på att lipa i min tysthet när vi skulle sova..vet inte varför...av glädje...Hmmm...men ändå återstår den där frågan...inte van vid sånt här alls.
 Han drog tidigt på morgonen...o jag drog halv som vanligt.Fick sy hela dagen.:)
Nu ska jag snart till Kortedala..Ska få mat...rasta hundar...sen skulle jag ta en öl med en kompis,men han har inte råd:( Jävla XXXXXx
:)
Så jag vet inte vad som sker....Borde fortfarande tvätta....
Imorgon jobbar jag 2h sen iväg till Jönköping med Johanna. En dags äventyr.Jiha...hoppas fan inte d regnar...då stannar jag helre hemma...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: