MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ensamma folk söker knull

Kategori: Allmänt

Jag e så trött att tårarna rinner...sant...pratar om relationer med Viktor...*saknar*min käre kusin...
vi sitter i samma båt nu...
Och jag e bara trött...bonde söker fru på tv me...kul att kolla...på "ensamma folk söker knull"...som jag i Göteborg kallar "gå till rockbaren"

jag äter burkmat=ravioli...
har ju inget annat hemma...
men mamma kommer med soppa till mig imorn:):)JIPPEEEEE...slipper laga mat..IGEN.
Och jag vill t ungern..o nu kanske jag får med AK:) 1000kr med flyg o hotell...4 dagar.

undrar vad jag ska få göra på jobbet imorn..Hmm..SOVA?? pleeease....skulle lätt kunna somna på den där gula soffan som rymmer mer folk än 2 dubbelsängar

Tar med mig fika bröd till oss 3 o hoppas på lite vila..jag e så snäll så....fixade toarulle o mjölk idag

Imorn kommer hunden..som jag får ta med till jobbet varje dag...vely nice:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: