MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Broken Rib

Kategori: Allmänt

Ja...igår efter jobbet var jag hos arbetsförnedringen...hade så ont att jag fick gå efter 10min...jag drog till akuten o bokade tid för kvällen (vägra sitta där i 2h o vänta) Sen hämta Sessan,o sen åkte vi till MirFred o Jan.Fick mat o jag hade så ont att jag undrade hela vägen dit vad jag ens gjorde i bilen. Att ratta var d jobbigaste jag gjort på länge. Sen på vägen hem ösregnade det. Jag körde i 60 på 110 väg. Jag svettades o var så sjukt rädd...Kommer jag nånsin komma över det hela? 
Sen akuten. Kom in,betalade o läkaren kom inom 5minuter...att folk inte fattar grejjen med att man kan boka??Nene..vissa kanske njuter av att sitta i timmar o glo på folk o vänta..vad vet jag? Jag har brutit revbenet. HUR O VAR O NÄR?? ingen som vet...hon sa att ibland räcker d med en nysning.
Ok..jag höll på att svimma...läkaren sa att d märktes på mig...så jag fick morfintabletter med mig hem.
Tog d på kvällen o jag började bli dåsig o mådde ok. Sov gott inatt...vaknade sent...och gick upp vid 15....(ja,sessan fick så klart mat under tiden)
Vid 16 tog jag ett bad o klädde på mig för meningen var att jag o tjejerna skulle äta middag på Ikea. 15min innan vi skulle mötas får jag reda på att de var på en annan Ikea...KUL...när de vet hur ont jag har,d regnar..så åker jag så klart inte till en ikea som ligger 30km längre bort?? men inte kom de till min ikea...nene...skulle jag gjort...för jag kämpade på mig kläderna,sessan me o massa skit..så vi fick ju åka t ikea iaf..för jag hade ingen kvällsmat ändå...räknade ju med ikea besöket. Jag var irriterad o arg..hela kvällen...Nu me...
men blev lite glad nu när chefen tyckte jag skulle med till halloween grejjen. Hoppas flera blir på bara... eller hoppas o hoppas...d vore kul kan man säga ist.
Ne,dax för medicinen...o jag ska ta 3 sånna/dag...herre...e fortfarande lite groggy efter nr1 som jag tog igår...får väl hämta ut receptet imorn..
Undrar vem som ska hämta Sessan imorn...exet e ev. bortrest eller vad d var. Hon får gärna hämtas tidigare för jag tycker fan synd om henne...jag e ju helt handikappad. Klarar inte av att diska ens...Hon har fått ta hand om sig själv mest idag..hon dansade,jagade hund,skrek,badade,åt 10 mackor,jagade mer hund,irriterade hund,drog hund i halsbandet runt hela vardagsrummet,pussade på mig,kollade tv,pratade med fjärrkontroll...Stackarn..redan skitzofren...

Ne,idag e jag arg,osocial o hatar folk. ont att andas,men lite bättre idag än igår. Men dock känns d som att nån slår till mig med en sten i bröstet varje gång jag andas..Så att ta ett djupt andetag eller att sucka...ja,d e ett helvete. Nu önskar man att man var sambo...bli lite ompysslad...MEN jag har fått tag på en massagestol.2900kr..Hoppas den får plats i min bil. Hämtar den nog på måndag...om jag klarar d..
Borde ta mina antidepp piller me...boven i mitt tänkande...plus en annan grej

Sa till chefen att jag kanske borde klä ut mig till Ron jeremy nästa lördag..men jag orkar inte gå runt med 1m löskuk hängandes...med massa virus på:/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: