MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bantningsveckan

Kategori: Allmänt

Sov gött inatt...herre vad skönt.
Seeen till jobbet för jag funkar inte som jag borde...Hunden fick sig en manlig kamrat på jobbet.Nils..herre vad de var kära i varandra...och då e Nils ingen hund...En människoart.

Drog tidigare från jobbet.Hade svinont. Åkte till stan o köpte 15 nudelpaket,sen apoteket o hämtade ut MORFINET:) Tramadol e d
Sen Coop o handlade morötter o salladsdressing.
SÅ nu har jag ätit nudlar o dippar gurka o morot i dressing.

Frukosten bestog av 4 knäckemackor o kaffe.Och så pajjade spisen. Hahah..spisen lekte fyrverkeri!!Och så fick jag lära min chef att koka potatis i mocron...hehe...gick så bra så
Blir bra detta. Inatt åt jag fan upp 1 hel jävla Almondy tårta...så nu ska fettet bort.
Hela veckan ska jag vara nyttig. JIHAAA...

Nu snart får jag besök.KarL ska hit...så jag får försöka att dammsuga lite...sen ikväll blir d medicin o imorn ska jag inte göra NÅT. ligga....Och så ska jag försöka få Roger till att hjälpa mig att hämta massagefåtöljen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: