MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

tankar

Kategori: Allmänt

Idag kom chefen lite sent...jag var nära att dra så kom hon..Var en ganska skön o slapp dag...fick sluta lite tidigare me...sen hem. Gav chefen en present me...fan vad jag skämmer bort henne...men jag e sån.
Sabaton spelar nästa torsdag..vill gååååå

Värst vad alla går på dejt...jag undrar en del vad som e fel på mig...Hmm..jag som e så bra..som de säger...om d nu e så..vad e problemet? hmmm...märkligt.

Och nyår...hmmm...vad händer då??o jul??

Veckan e redan fullbokad...idag e d dock inget:)
Imorn läkaren med Sessan (språktest),sen ev till Hönö
Onsdag:Jessica
Torsdag kommer Mirre
Fredag Skåne


Pratade lite med KK...jag vill ju gärna göra om vår "dejt" innan jul...o han var så på så....jag e glad:)
O denn gången får d fan bli mer än 2h...vi har ju sjukt kul:)
Kan ju bero på att jag e "sjuk" o han "kul"=Sjuk(t)kul

Kommentarer

  • Macro säger:

    Du e ju inte enam om att inte gå på dejt vettja .. tsss

    Känns som jag aldrig kommer komma så långt :P

    Bara att få hångal kan jag se mig om efter stjärnorna ju ... du hånglar ju på iallafall :P

    Pöss

    2010-11-15 | 21:16:38
  • Msevl säger:

    Njae..så mycket hångel e d inte:( Men 1000ggr helre en rolig dejt än hångel (som ofta betyder noll)

    men ja...av alla tjejer o killar jag e med e jag den enda singla nu...BUHUUUU....skulle du gå ut som mig skulle du inte vara singel idag babe!! PÖSS

    2010-11-15 | 21:28:27
    Bloggadress: http://msevl.blogg.se/
  • Macro säger:

    Mm men jag e ju inte du gumman ... jag e bara lilla jag ...

    Finns säkert nån därute till mig med ...

    Pöss

    2010-11-15 | 22:23:18
  • Msevl säger:

    jag vet att du inte e...eller på ett sätt e vi 2 samma själar:) Naaaw...

    o ja,han finns där ute...COME TO MAMA MACRO!!

    2010-11-15 | 22:25:47
    Bloggadress: http://msevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: