MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

SYYYYK

Kategori: Allmänt

Igår var jag o hämtade AK...satt hos mig o förfestade sen RB...Mötte Toni o D...tjötade med de lite...Jag o AK har inte varit ute ihop på länge....hon har kille...
Illern sprang iväg så fort som nästan..hahaha..."neeee...inte hoooon"
Vi hade kul...mötte 2 killar som vi tjötade med..roliga som fan. Sen kom Lassie...AK drog hem..o jag o Lassie drack en öl o tjöta...eller ja..jag tjöade väl med 2 polare.
Drog från RB2..kom hem 3-4? black cab...

Imorse vaknade jag SJUK...fick vara hemma från jobbet me...jihaa...på e.m. kom tjejerna...mitt hår (rasta) fixades.4 pers o 2 ungar:)Jag bjöd på mat.Klippte Johannas hår sen drog hon hem. Jag la mig i soffan o har i princip bara legat här. Mailat lite med Lammet..Hmmm...o sitter här o väntar på svar...lite nervös...nämnde att han o jag faktiskt dejtade..fast han eller jag aldrig såg d på d sättet...vi satte aldrig namn på d...men när jag tänkte efter så,ja...dejta gjorde vi allt...så nu väntar jag väl på vad han ska svara på d.
 Men jag vet inte...får nog inget svar....
Ikväll har jag i princip bara chattat...med min LOVE 4 LIFE Macro...o Lassie..
Fan..snuvig...som fan...imorn ska Lassie komma hit o dricka bäss...sen 7ans:)
Längtar till fredag,då ska jag o chefen till universeum o få lyxlunch o fribiljetter in.Vi ska på föreläsning.o Lördag e d ju fest...o jag e sjuk..Hmmm...har d hindrat mig innan ??Ne

Kommentarer


Kommentera inlägget här: