MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

STÄÄÄDA

Kategori: Allmänt

Idag var d städ dag på jobbet...fixa o dona..o ändå såg allt ut precis som innan...haha..Chefen har svårt att slänga saker har jag märkt...
Jag o exet snackade i telefon ett bra tag...Suck...fixat med shema o tider mm...

Nu e jag hemma o väntar på FreMir...sena som vanligt...Och om 4 dagar bor jag i huuuuus:) så nice:) Ska kolla om inte Jan vill spendera helgen med mig där....ute i skogen...2 hundar o barn...Hundarna e ju bra Larm:)

Snart blir d till att diska...måste fan röra på arslet lite känner jag...o imorn eller onsdag kommer Anders o tills dess måste allt bli klart...100kg tvätt oxå...

Ja,detta inlägg var helt ointressant jag vet...finns viktigare saker att läsa om än detta?!?!
typ...Sverigedemokraterna,Kungen mm....hahah..lika ointressant som detta...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: