MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sms

Kategori: Allmänt

När man e deppig så har jag nåt som heter Lassie som e en sorts glad medicin i människoform. Som kollar hur jag mår o så...tack:)

Även om jag mår skit,så e d väldigt upphöjande att få sms...även om d innehåller ett "skärp dig o sluta tänk" eller vad som...kul att nån har mig i tanken.

Hoppas jag inte hamnar på psyket t jul...börjar bli nojjig. Jag o paddan...med varsin vinare som vi sagt ett par ggr...haha...fast nu mår ju han OK...o jag skit...vi går märkligt nog alltid om varandra.
Och jag känner mig som en mamma för han för jag e jämt orolig för människan...i lördags speciellt...men vi pratade indag o han kom hem ordentligt.

Fan vad jag har ont i halsen...känns som att nån har försökt att strypa mig..svin ont...
o Host-host.

Chefen tackade så mycket för att jag kom i lördags...:)
O imorn ska vi planera julen..Måste ju vara ledig en del...har ju räknat med att sluta 6dec o vara ledig helt i dec/januari...så d blir nog bra sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: