MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

SATSUMAS

Kategori: Allmänt

Varför vet ingen vad satsumas e?????
Har ju funnits i affärerna i 100år....Hmmm...


Nu har man jobbat o på fredag ska jag jobba över...WHY? jo,för jag ska klippa Johannas hår o hon slutar 16,o vi jobbar ganska nära..så kunde vi åka hem ihop...I`M so snäll....jag veeeeet....
Helvete vad kallt d e hemma....
Dax att hämta tösen min som väckte mig vid 9 imorse...och hon har nog varit uppe sen 8..hon hann äta upp 5 satsumas innan jag vaknade..hahah...så hämtade hon en frysburk o samlade all skal där i. Duktig tös..Sådan mor sådan dotter. jag vill inte ha skal på golv eller bord...vem vill d...


Och lammet...Så e d..jag mår bra idag:)
fick massa roliga o söta sms idag:) Jag e värd nån bra...o nån bättre e värd min kärlek...hihi...söta mess...fast iofs handlade de om en annan idiot från förr...Ser framemot middagen imörn.

Om man ska hem t mor idag kanske? hmmm...Sessan vill till 100%...o vad ska jag göra hemma lixom...Hästen har jag inte fått tag på så vi får ta turen till helgen kanske...Får se om mor min vill vara barnvakt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: