MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Otrevlig

Kategori: Allmänt

Drog från far 13...130km kvar så ringer mitt ex...sa att jag kör lugnt hör av mig 30min innan jag kommer t gbg...Sen ringer han efter 1h o e otrevlig...skäller o e otrevlig.För jag skulle,enligt han,vara hemma sen länge.
Jag förklade SNÄLLT att jag kör lugnt eftersom d spöregnade, o d var trafik.Körde i ca 80.Sen var d mycket trafik,så då gällde 70. Jag blev skitförbannad i bilen. E d så svårt att fatta att jag INTE kan köra "normalt" längre?
Varför stressa mig så? O så otrevlig som om han skulle vara "cool" inför några...jag svarade dock skit trevligt tillbaka. Herre...vill han att jag ska krocka igen eller?? Patetiskt....Ne,jag blev faktiskt ledsen över beteendet.Mest för att jag svarade så trevligt så..o fortsatte med det.

Sen när jag väl lämnar över Sessan e han lille mannen som e übersnäll....Jag sa inte mycket..ville bara hem...kört i 5,5h. Jag var trött,skitenödig,hungrig o irriterad. Vad fan....

Hemma har jag nästan fixat hela hallen...Så fin den blev...massa levande ljus me...En del borrningar kvar,men jag har ingen slagborr:( Har dock fusk borrat upp en del..får göra om d på onsdag. Vardagsrummet e full med kläder som var i hallen innan...och imorgon kommer "Fröken K"...som jag kallar han...vi ska sitta o supa oss fulla....behöver d båda två..drar la t stan sen..Får se vad han vill...jag skiter i vilket...
Nu e klockan mycket o jag har just klivit ur badet...Ska nana snart..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: