MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Missförstånd= Patetiskt

Kategori: Allmänt

Ja...då var jag nertrampad pga missförstånd som växte sig stort...Hmm..Vårens dilemma upprepade sig. Jag orkar inte...för jag känner mig bara dum. Värdelöshet....
Skitzofren...Först höra ordet Underbar till patetisk...ungefär.
Jaja...Vaknade 11 igår...glodde tv,umgicks..ingen promenad. nej...jag satt ist o messade o mailade o pratade i telefon.
Lassie lever o mår bra...bara så ni vet..ni som oxå oroade er. Ja..han har haft mycket att göra bara...

Saknar Gbg... har d gött här iofs,men jag vill fixa min hall.
Min vecka e redan bokad..Haha

Ikväll: Ev 7ans
Måndag:Kent kommer över,hjälper mig med Ikea möbler samtidigt som vi ska supa oss redlösa. Ja...ska jag bjuda han på sprit får han fan hjälpa mig hemma:) han var så på så:)
Tisdag-Rastaflätor!!-4 vänner kommer över o hjälper mig:) Jag bjuder på mat...Hmmm..vad e d som e billigt o bra för oss?nudlar??
Onsdag=Öl med AK
Torsdag=?
Fredag=?
Lördag=FEST

Vill bara hem o fixa....Hästen kanske kommer över o håller mig sällskap..Får la se.
Pappa tycker jag ska öppna eget.Har haft en idé sen många år o de tyckte den var bra...Money money
Pm 2h drar vi hem...Regn...fy fan..vill IKKE...stress me...för exet vill nog ha henne så fort som...o jag vill helst inte köra i mörker..vill ha extra lampor på bilen me...dim o fjärr...TONI?!?!?!...får fråga mannen...han ställer nog upp,om jag betalar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: