MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kvinnor som utnyttjar män

Kategori: Allmänt

Jag har lite svårt för brudar på krogen som säger att de inte har råd,fast de har d...bara för att få,få,få...eller brudar som ens går fram o frågar om de kan få en öl? Njae...jag gjorde d med Paavo...o 2 dagar senare kom jag dit o betalade för mina öl. Jag glömde plånboken hemma o fick låna 50kr...
Ok..jag e fattig...jag tackar ofta NEJ..jag betalar alltid halva räkningen när jag e sambo..fastän jag tjänar 70% mindre...
Ser fler o fler brudar som jag vet har råd....men säger tvärtom...o männen e snälla o bjuder...Ok..inte alla..många gör d sällan eller inte alls...men jag gillar när en kille säger NEJ...d e attraktivt...Självständigt.
Efter d märker man om bruden stannar kvar eller går.
Hur ofta bjuder en tjej killen på öl? jag har gjort d en del många ggr när jag har råd...vilket e sällan...men har jag så...i somras hade jag ju massa öl hemma..o d gav jag bort i princip:)
Har jag fest hemma bjuder jag alltid på drink eller bål eller nåt...d e mitt sätt att bjuda tbx.

Usch...har så ont i axlarna...synd om mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: