MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Klippt hår

Kategori: Allmänt

Idag jobbade man knappt.Fick dra 14...fikade 1h,för Amelia var klar med sin praktik. Mandeltårta..MUMS....
Sen hem o chattade lite med en f.d.vän...lite iaf.
Sen hämta tösen från dagis. Sen kom mitt ex o lämnade hunden o samtidigt kom Johanna...
Jag klippte hennes hår sen satte hon sig i min massagefåtölj...herre vad hon njöt...nästan så hon kom flera gånger. SANT!den vibrerar skönt i sjärten....om man säger så
Så nu vill hon komma hit varje dag:)
Blev ingen fika med KK idag...ne..bilen pajjade...eller nåt...Hmmm...men på onsdag ska vi nog ta en öl.Han tyckte d lät bra.
När Johanna drogsatt jag mest i telefon med Hästen,och Sessan satt brevid. Hon fick prata med honom oxå.Haha..hon o telefoner "jag oxå prata"
Hon vägrade somna på kvällen...o till slut vid 21.30 så la hon sig...jag firade med ett varmt bad.
Imorn blir d landet,sen ev en öl,o sen ev Hästen..
Vi ska ju gifta oss så d e bra om man träffas några gånger innan..Muahhaha..IRONI

Blev bjuden hem till Kai me...har ju velat dra dit ett tag..komma bort...vara i skogen..dricka vin o garva. han e skön han.
Får se...om man kanske drar sig dit om 4v

Kommentarer


Kommentera inlägget här: