MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

jul

Kategori: Allmänt

Då var julshemat klart....jag har Sessan till 22dec o får henne efter nyår..alltså firar jag noll jul..eller d enda jag kommer att göra inom julväg e väl att jag ska på julbord med mor,anders o sessan på Liseberg den 22e...inget firande hos de eller hos mig...Så d blir väl...hmm...le viva la whisky,fast jag har ju ingen...får sno av mor...tror jag såg lite där igår...oj vilken ensam julvecka jag kommer att ha...alla e med släkt o jag hemma...JIHAA..
önskar d blir som d har varit för flera år sen..att man samlar ihop en del o sitter här...får la se...några kanske man kan samla ihop...men d e ju d...folk har blivit så vuxna...man kan inte vara med vänner på jul...SUCK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: