MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

IDOOOL / Mord

Kategori: Allmänt

La mig efter jobbet..jobbade över idag.Strök kjolar...vaknade av "IDOOOOOL" på 4an...haha...
Idag känner jag mig så där ensam igen..Hmm...vad ska jag hitta på? Skulle ut med Ray,men hans fru kommer hem sent...Jag drar nog ut sen iaf...Lillis o Niklas ska ut...fast med tanke på niklas snabbhet e han i stan..hmm...3?suck
Iskallt hemma me...sov med massa kläder på mig...E skit trött o deppig...Får la ta mina mediciner..e lite dålig med d där.

En bra grej ett gammalt ex skrev på fb:

Mordet på tioåriga Engla = 75000 i skadestånd
Underlättande för fildelning = 46000000 i skadestånd
Att fildela är lika hemskt som att döda mer än 600 småflickor...logiskt.



Välkommen till den sjuka världen!
Ne,om jag ska vakna då? ta mig ett långt bad...

Imorgon e d firmafest,men jag kände mig inte välkommen...Hmmm... frågor som "Vad ska du göra t helgen då?" gjorde att jag kände att "Hmm..ok...skulle vi inte ha fest?"
Inte bara en men flera gånger kom den frågan.Märkligt...Och hon vill ju jätte gärna ha mig kvar till februari ist för december...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: