MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fredag-söndag

Kategori: Allmänt

Fredag:stress...grejja..handla...KarL kom hit,vi småsöp sen drog vi t rb...Lassie var där,satt o tjötade med han o några till. Sen kom Ray...o han grät:) Varför kan jag inte säga dock. men jag blev väldigt rört. Fick en ros av hans polare.Jag blev för full,o skulle ta bussen hem. Hamnade nästan vid Bäckebol..inga bussar tbx så jag fick snäll gå hemmåt..Sista biten blev d taxi...93kr fick jag körning för. Nice...Däckade gött i soffan vid 5 på morgonen...
Vid 12 piper mobilen o msn...
"NÄR DRAR VI??" jag skulle hämta massagefåtöljen...STRESS...Roggan skulle få 5 öl av mig som tack,.så jag fick snabbt åka t systemet. På väggen dit ser jag KarL gåendes...Hah..fick plocka upp henne så följde hon me..sen fick hon vara hemma o nana medans jag o de andra åkte o hämtade stolen..Fick låna kärra av de som sålde stolen me:) Blev mycket åkande.Kom hem vid 5.30...
Sen hämtade vi Freddan (som jag var på dejt med i somras),o sen tog jag mig ett bad.
Sociala jag...så gör jag ofta...sen kom "ulla" o Lassie. Jag hörde bara hur alla skrattade i köket o när jag väl kom ut höll jag på att få mig ett skrattanfall...Ulla var utlädd till en brud.oo pratade som en oxå. Ulla e då en kille. Och denna förfest var nog en av de roligaste jag nånsin haft.Inte skrattat så mycket som då....Vi var alla utklädda.Jag som Vanita från Lyxfällan..Tiden gick fort o vi drog allihoppa till RB. På vagnen flörtade Ulla lite med poliserna..haha...askul. Skulle bli trädgårn men d blev RB ist. Mycket folk,skitkul. Illern dissade som vanligt..o jag som bara ville säga ett normalt hej..han har brud nu,vilket kändes så där o se...Men ändå..
Vid 3 när de stängde fick jag sällskap hem av Lassie. Som vän! Han drog vid 3 dagen efter,och vid 4 kom Sessan. Sen strax innan d ringde KarL o sa at hon var på väg t mig. Jasg som var sleten. Hon bjöd på sushi,o vi åt o bara låg i soffan o kollade på barnkanalen. Sessan tyckte nog vi var skittråkiga...vi bara låg där som 2 döda djur.Sen vid 8 drog hon o jag satte mig i massagefåtöljen o njöt. Vid 23 ringde Freddan och vi pratade en bra stund. Han fick ett godnatt sms och jag skulle just sova när mobilen ringde som en idiot. En killkompis. Och jag svarade inte för jag var trött. Han sa att nåt hade hänt o jag låg o grubblade i 2h på vad d kunde ha varit. Har nån dött? ja...sånna tankar.
Svintrött somnade jag vid 2,och sessan vaknar pigg vid 6.HMMMM...o jag kunde inte somna om..."kan jag få macka?"..."vatten""en macka till"...UNGEEEEE
Sen till jobbet...sessan fick följa med för dagis hade stängt.Jag fick fixa kjolar o vips var klockan 3. Åka direkt till Kortedala o hämta mor,Vi åkte till Coop o handlade till mig. Blöjor o mat. Sen hem till mig o hon lagade 5L soppa. Så nu klarar jag denna veckan. Körde hem henne vid 8. Herre..Hwla gamlestan var borta..Så mycket dimma att jag inte såg nåt..Sen hem o lägga Sessan så ringer Freddan...Vi pratade väl 1h...ska på bil-turs-dejt på onsdag. Vi har kul ihop. Skrattar mer än pratar...han e sjuk i huvudet.
Ne,1L soppa i kroppen...linser me..kommer att fisa ihjäl mig inatt...herre...

Imorn blir vi 3 på jobbet o jag fick i uppdrag att designa en väska.så d ska bli kul...:)

AK undrade på msn om nån ville lära sig strippdansa...o jag blev jätte glad för d e detta jag ville göra förra året. Så om 2månader så börjar vi:) JIPPIEEEE

Nu ska jag glo lite tv...e aptrött...

Sussa sött!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: