MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Firmafest

Kategori: Allmänt

Då var jag på firmafest igår...Vi var bara 5pers..åt massa ost o kex o champagne till det.Blev full o off...rastlös..bara sitta e inte min grej...jag var väldigt off. Ångrade Lammet historian en del...för jag e så sårad.
Vid 23 drog jag till Rb o mötte Idolen. Han skulle vidare till Sticky men stannade kvar med mig iaf:)
Blev lite förbannad på ena vakten...ne,allt var bara jobbigt igår...Men folk fick mig på gott humör till slut...Men nu e jag där igen..Känner mig i vägen...folk har tröttnat på mig (kanske sen länge,vem vet?!)
Gick upp 16.30 idag..Sessan kom 16.45...o vi drog till mor direkt. Fick massa mat...slipper laga mat nu igen...Hela lägenheten ser ut som en ungkarls lägenhet...Skit överallt...o disk..mår fan skit för d...måste fixa allt imorn...
o imorn efter jobbet kommer FreMir hit med hunden som jag ska passa i 15 dagar...så d blir ingen Kai den 10e...o han trodde inte jag var seriös med d heller..Hmm....OK..han borde veta bättre...Men men...d e bara för att folk bangar hela tiden när han bjuder dit folk.
Så ja..jag e hemma den helgen...
Ska låna 8500av mor oxå..så jag kan betala räkningar...SUCK
Jag e sjuk..hostat hela morgonen o fått panik över d...

O så ska Lammet hit snart igen,för han glömde sin väst här..Hmm..VILL IKKE...

Märkligt d där...jag snackade med Laxen...som råkar känna Lammet o som råkar känna folk jag umgicks med förr...Gbg e litet...som fan
Man vet inte vem man ska prata med..och om vad...jag kanske sa 3 meningar för mycket igår...ångrar det som fan...inget ont om nån,men nåt som kanske inte borde ha sagts...får väl se om jag får en utskällning eller inte.

Ne,nu ska jag göra nåt vettigt...lägga mig i soffan..skiter i disken....fast jag borde..för jag får ju besök imorn..
Borde ringa Hästen me...han har ringt halva dagen..inte pratat på 1v nu..känns konstigt...Men jag tror jag vet varför...

Host host..irriterande små klumpar i halsen...

O jag e så off o nära att falla ner igen...gillar inte detta...mycket för att d e stökigt..kan inte andas...borde hyra in nån som kan trolla bort allt..hehe
ne,jag hoppas inte jag blir allvarligt deppad igen...
o nu bara för att jag fick förlängt på mitt jobb så får jag fler o fler jobberbjudanden...Hmmm...Märkligt
Jag behöver ett normalt jobb...pallar inte mina 8500/månad hela tiden...gjort d i många år...men samtidigt så trivs jag..o d e 2månader kvar....sen kanske?

Ne..jag e så off så...deppad...värdelösheten närmar sig..igen...behöver kramas..fick massa kramar igår...d var skööönt...välbehövt...
Önskar man kunde trycka på en ON knapp..vore nice...strömbrytare..vad som..jag e djup..i mina tankar...en tänkare...borde hänga mer med Idolen...lära mig att inte ta allt så seriöst...skratta åt idioter,skaka av skitsnack-de e ju inte sanna iaf. TÄNK om man kunde göra allt enkelt för sig? ist för att göra det tvärtom..tänka,gräva ner sig..tänka,få för sig saker...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: