MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fars Dag /Svin

Kategori: Allmänt

Gick upp 13 idag..helt...legat o myst i soffan med Sessan o halvsov emellanåt..Drog till mor 15..fick soppa...MASSA..:) Sessan underhöll Anders o jag halvsov. Grattade Anders med meningen "Grattis på fars dag...du skulle fått en triss lott men den glömde jag hemma" hans svar" Ne,du glömde den nog inte,,du hade nog redan skrapat den"...kul kul
Sen Coop vid 19,o hem 20.Pratade med hästen i tel som vanligt o mer blir d senare.Äntligen börjar vi prata lite mer normalt nu...innan var d mest skämt..idag har vi diskuterat.
Sitter o chattar om män nu...med Macro..90% av alla killar jag har lärt känna detta året (o de e många) har varit svin mot sina tjejer....inte med mig,men andra...Så jag kommer nog att ha svårt för tillit i mitt nästa förhållande...jag har lärt mig massor...män suger...iofs gör brudar d me..ikke jag

Åh,NIN på tv...nine Inch...länge sen jag hörde de..Måste fixa en skiva...hög volym i bilen..


Blev ditsatt av en vän om fredagen...jag skäms lite...jag ska inte dricka mycker framöver..allt blir bara fel..fast man inte vill d....men ljuga gör jag dock inte....men en del blir bara fel...fast man inte menar nåt

Usch för fylla

O fan vad jag e sugen på koncerter.Buhuuuu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: