MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

E d nåt fel?

Kategori: Allmänt

Jag skriver inte saker för att tycka synd om mig...d e mina vanliga funderingar jag har i huvudet som råkar skrivas ner....

Men idag har jag undrat en sak...

seriöst....e d nåt fel på mig??e jag inte OK nog? jag kan inte ändra den jag e...men den jag e verkar inte folk (killar) vilja ha....

Det e inte så att jag har försökt  med allt o alla hela året direkt...d e några få..men ändå...Det e 3 pers på ett år...och ne..jag duger väl inte...HMMMM...eller nåt...

och d e väl därför jag börjar se mig ful i spegeln,se mig tråkig,onormal...vad vet jag...

Och så mensvärk på detta....kan d bli bättre??ne...

kom nyss hem från kortedala..Var o hälsade på mor...fick fotmassage av mor o Sessan...mycket bra..Hoppas min tös blir massör sen:)

Nu har hon börjat använda napp oxå...NU?!?!?!
d e mer på skämt men ändå...ser ganska roligt ut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: