MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Drog ut

Kategori: Allmänt

Solo igår...O hade svinkul. Mackan söp ner mig...som vanligt...jag bad om vatten o fick en shot..o en shot..osv...
Ulla var där o d var skitkul att se han...vi ska försöka träffas en gång/månad hos mig o förfesta.Alla e på:) Fick hångla lite..med Laxen:) D var länge sen man gjorde sånt. Dock var d bara på skämt,men ändå...JAG FICK HÅNGLA:) låter som en fjortis..jag vet...kan bero på att JAG E EN
Illern var där...o varför titta på mig? jag kan inte ha ögonkontakt med den mannen..går bara inte.... Har blivit så sårad o dissad..så jag kan inte...ölen betydde mer än vad jag nånsin gjort,så han borde kolla på ölglaset ist.
"Äh,släpp d"...mm..jo...har gjort,men inte allt.
Sen kom Hästen dit...SENT...sen drog vi innan stängning.Han hem o jag hem.
Upp 9..tog ett bad,drog till landet 10....sen körde jag mor o sessan till deras lägenhet,fick mat o jag la mig i deras säng...Mådde skit...nära att spy. Fy fan.
Sen kom exet o tog Sessan vid 15...sen dess har jag legat...
Funderar på att dra mig upp ur soffan,o dra till Coop...handla lite..sen hem o rulla tummarna...Sikken tråkig söndag...

Lammet skrev t mig förut...fast jag bad han att inte göra d...kände mig elak o taskig...dissade honom..jag som hatar sånt...men jag e glad att han tänkte på mig..o ville kolla hur jag mådde...
Har inte kvar han på msn eller nallen...tog bort honom...o jag ångrar väl d nu..för jag ville prata lite mer...

Jobb imorn...:) skissa,skissa...tog dit mitt ritbord i fredags.Sparar en del jobb att använda den.

Imorn kväll blir d lugnt,tisdag hem till Toni,om han inte glömt,onsdag träffa KK,torsdag-Hmmm...Fredag-Sticky,lördag-Hmmm

Nu pratar jag med Hästen....o har halsbränna:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: