MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Byta däck

Kategori: Allmänt

Då var d gjort...Känns enormt skönt..hatar att låta saker ligga...för tiden går o så blir d aldrig gjort. Så jag bar ut däcken,fick nästan ryggskott...Roger hjälpte mig med bultarna,jag fixade allt annat.Höja bil,sänka bil,bära däck mm

Herre...men d gick ganska fort...spec för att han stressade mig...*Ikke gilla*
Igår urartade sig ett samtal (sms) mellan mig o en polare....sex sex sex....så nu kommer vi nog aldrig mer höras av..eller vad vet jag...

Sen på kvällen var jag lite rastlös...så jag tog med Sessan till Bäckebols Coop o handlade lite...Handlade tillbehör o ägg...Tillbehören till middagen jag ska ha på torsdag..o ägg för att jag ska göra 20 fattiga riddare så jag klarar mig...middagen kommer bara att räcka på torsdag...kanske lite till fredagen,men kommer Jan så blir d nog inget över sen. Drog till Statoil o pumpade upp däcken o nu känns allt bra. Synd bara at en bil drar mer med vinterdäck:(

På kvällen smsade jag lite med min fostermamma...hon skrev att hon ofta tänker på mig...Blev glad...och min fråga var då om d beror på alla fyllo sms jag alltid råkar skicka till henne...hehe...ja,hon står högst upp på listan o börjar på A,precis som AK-som messen SKA skickas till egentligen.

Nu chattar jag med Macro....mailar med Lassie..ängeln från hårdrocksvärlden.Fortfarande.Man e dock lite rädd för att vänskapet ska ta slut eller försvinna..som d gjort med 3 andra jag haft nära kontakt med ett bra tag sen försvinner de...fast i vissa fall har d med andra saker att göra...


Idag fick jag en fråga av min chef :
"Om du fick välja en resa du vill göra i ditt liv....en enda..vilket skulle du välja då?"

Jag sa "Deffinitivt Australien eller Nya Zeeland" hon sa "Precis som mig"
När drar vi?? hehe...vilken dröm...men ja..australein kommer som nr1 iaf...

Usch..fryser om mina fossingar...de e som is...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: