MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

BOKAT SVIT

Kategori: Allmänt

Jag o AK ska dra ner till Ungern.Budapest. Vill ju gadda mig. Igår hittade jag ett hotell i stan för 800kr/3 nätter. Skulle kolla samma idag men jag kikade runt på andra siter. Hittade en svit....1400kr/3nätter. Tvekade inte en sekund...eller jo...2-3..sen bokade jag utan AKs godkännande. Jag menar EN SVIT med frulle,spa mm...o detta låg mitt i centrala stan..mitt i.
Jag fick ringa henne förut o berätta....Hon blev glad..nackdelen e att vi får sova i en dubbelsäng...haha...inte för att jag bryr mig..o inte hon heller.
Originalpriset låg på 6500:)
Jag e grym på att kolla priser.D e så jag alltid kunnat resa runt lite...kommit undan billigt.
Men jag bokade o detta betalas där. 22-25e januari.
Så snart ska man boka flyget som blir 700kr för oss 2 och det ska jag betala helt,så får Ak d som julklapp o födelsedagspresent.Så mycket jag har fått...så var detta d minsta jag kunde göra. Men flyget ska ju betalas direkt o jag får ju inte pengar förrän...ja,du...o d e lite bråttom,för priserna ändras hela tiden...Blir nog bra.Allt ordnar sig.Men jag e super glad....och jag har mailat tatueraren om tid o bilder,så jag hoppas han hör av sig snart om pris mm....ÅH..håll tummarna.ska göra 3 tatueringar...på 1 dag..haha..jag kommer att komma hem död.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: