MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

VÄRME

Kategori: Allmänt

Idag var d varmare än på Kreta fick jag höra av några som kom hem därifrån idag.
11.30 tog jag vagnen till Pliktan-Slottskogen..Mötte upp Sam o Sara o alla barnen...Sen blev Sam rastlös o vi drog vidare...satt vid fontänen.Jag la mig på en filt o vilade..solade..njöt...sen kom Alm o jag fick hans halva öl..jiha...
Sen blev Sam rastlös IGEN...ett par andra vänner till mig kom dit o jag stannade kvar medans Sam o de andra drog..Orka stress...
Jag kollade på de där 50.000 löparna som bara sprang o jagade varandra..herre...hur orkar de??Fast jag har funderat på att prova..nån gång...
Jag kom hem vid 17.30...tog 16 bussen...Kanon...Skulle hälsa på A,på jobbet,men d var för mycket folk o Sessan skulle hem o äta.
Smugglade med mig massa gratis godis i vagnen me...Mariella skämdes...Hah...men vad fan..D E JU GRATIS..
Väl hemma var jag helt slut. Umgicks lite med John...o ska egentligen dit nu me...Äh..han får ringa...han skulle iväg o köpa öl...to me?hehe

Imorgon blir d ännu varmare...ska vara i stan 3,men innan dess blir d sola på gården...kanske grilla? ja..antagligen...vår gård e stället nr 1 vid kville...alltid massa folk o bira:)
Life...Får se vad jag gör imorgon kväll...Kanske umgås med A lite...1v sen nu...*sakna*
Sen nästa vecka..hmmm...om man ska bo hos Sam? vet fan inte...jag var så välkommen så...men han jobbar ju...fan ska jag göra på dagen? han får ta ledigt...Jaaa

O alla e så kära hit o dit...många bara försvinner...folk håller varandra i handen..man vågar inte störa...
Så vill jag oxå ha d...dra till nån sjö o fiska...bara vara..
Har varit så skönt att vara helt utan alkohol...Ok..1 hel öl på en vecka...men ändå...Har varit klockrent...umgås i verkligheten.
Nu ska jag ut o ta en smoke,rasta hund,feeda hunden,sen får vi la siii..
kanske kolla fotboll?!

Nehä...nu fick jag ett mess...jag ska till grannen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: