MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Som jag visste

Kategori: Allmänt

Du ringde och sa d värsta....inte gråtit så mycket
sen jag föddes

Jag gick hem till dig och grät ännu mer. Vi drack öl,och skrattade...
Som förr...sen gick jag hem,tog en tablett och somnade.

Idag väcktes jag 14.40...det knackade på dörren. min mor..de har försökt att få tag på mig hela dagen...Så de var oroliga och kom hit.

Frågan jag får varje dag är: Vad och hur tänkte du?
Det är ångest meningen...Jag vet inte...vet inte hur jag tänkte...För snabbt...Och detta är inte första gången.
Men nu vet jag.... att aldrig göra så här mer.

Du har en annan nu...som du kommer att vara lycklig med..vad vet jag,och vad vet du...Men min dörr är öppen...tills du kommer in.Sen stängs den för evigt.

Du vill vara själv men ändå starta nåt nytt? Är det för att du är så sårad? Vill finna nåt bättre? Som jag trodde....men gräset inte inte grönare på andra sidan....
Du kommer inte att få d bättre än vi hade d...det vet jag

Du ville gifta dig med mig,och plötsligt vill du ha en annan...Det är det jag har mest svårt för. Du visste att jag behövde bara tänka...jag ville att det skulle vara VI..det visste du...och jag med..Jag behövde bara vara själv..Jag ville inte ha ett nytt förhållande..Jag ville bara vara...Jag visste och hoppades att det skulle vara vi igen..Det visste du.Du hoppades samma...du ville inte leva utan mig...Och så plötsligt detta....
Ja,jag vet inte....det jag vet är att jag inte vill kasta bort våra 6år..jag har tänkt till,och vill satsa på oss. Jag vill bo ensam ett tag,precis som dig..Det är skönt. Men jag vill ändå vara VI.

jag hoppas att din bror,din kusin,dina vänner kommer att sakna mig...Tala med dig...ha mig i tankarna.. Och hela din familj.Fast dina vänner är nog glada för att jag är borta...vad vet jag...De känner dock inte mig så...Bara din bror o kusin som gör det.
Jag vet att jag är bra! Jag ska ge dig tid och space....ska ge dig allt du vill.
Mina tårar rinner igen..över mina svullna ögon.

Du saknar min humor...Jag saknar hela dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: