MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jaha

Kategori: Allmänt

Dag 2 av gråt..igen..hos Pål..jag som inte skulle visa svaghet...
Ne,för då vill de aldrig ha en tillbaka står d överallt.

Vaknade 14.30...d knackade som fan på dörren...Mor..de har försökt få tag på mig hela dan...jag tog ju ett piller igår så jag sov som en stock..fick lite soppa o vattenmeloner..Mums

Idag var man hos Pål då..för att lämna tillbaka hunden.jag e sååå snäll som ställer upp o passar.
Sa till Pål att om det blir vi igen ska vi skaffa en jenk.Tänkt på d länge...
Grät som bara den...tänkte på vår 5års dag..som jag fixade så fint. Lyxhotellet i stan,o festade o hade kul.

Usch..nu e klockan snart 9..o jag ska nog hem till en kompis o sova över...äta skit o hålla käft.
Imorgon ska jag ha en liten förfest sen blir d Günghest.

Så roligt att man har så många vänner..igen...mobilen pratar hela tiden..Skönt.Jag e bra.jag vet...Jag e rolig
Och när jag igår frågade Pål vad han saknade mest hos mig: Dina roliga kommentarer..din humor...
Tack!! Fast i söndags när jag var ute gick d inte hem...ne,då var nog en kille nära att ge mig en örfil...men men...d slutade med massa kramar iaf..och 2 nya vänner

Och bilen överla jag idag...fast jag borde iaf få 6000kr..minst...den gick ju på 20.000 med allt...
o försäkringen ska betalas nu med..men jag skickade ett mess...att jag inte ska betala nåt på den..Jag har ju inte tillgång till bilen mer än när han e sjuk från jobbet...så ja...o jag som betalade skatten nyss..halva...den borde jag ju få tbx me...för nu ska jag ha en egen bil..o då ska jag ju betala förs. o skatt själv..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: