MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Igår o idag

Kategori: Allmänt

Igår kväll hade jag besök av en vän...satt ute på gården o tjötade..Men jag gillar inte folk som gillar piller..Fetbort. På kvällen hade även dagis gårdsfest..i regnet.Jag o pål var där ..utan pengar...hahah...nu vet man tills nästa gång.
Idag har Ray varit här på besök med sin coola mc.Satt ute på gården o hade wely wely nice. Efter 2h stack han hem för att nana,o vi blev fler o fler.Mina vänner,grannar o deras vänner satt o grillade o hade trevligt..Och min mor kom med jordgubbar o annat gott...hon vet att jag inte kunnat äta på länge...men nu sen igår e d bättre..Det började småregna o jag kom på idén att sätta upp presenning bland träden. Killarna skrattade o tyckte idén var überdum..."gå o pyssla Lego ist för d där..."Tills regnet kom. Då plötsligt satt alla under presenningen.Då plötsligt var jag smart..Hmmm...
Satt där ute till 19...från 12...lång dag. Fick en öl av John:) Conny rakade av sig sitt långa hår.Nu såg han nästan proper ut:)
Ne,det var väldigt nice...Så kommer vi att ha d hela sommaren.Jag ska fixa en pool därute me:)
Bäss,o pool...kan d bli bättre??

Pål frågade om vi ska fika nästa vecka..Jag vågar inte...kommer att kollapsa..Vet precis vad han kommer att säga..att jag kan glömma oss eller att han har tjej...därför avstår jag...jag vill inte...Jag har sån ångest för d jag gjort ändå. Mitt enda problem e vad jag gjort.Inget mer. Jag kommer inte att fixa en fika.Inte nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: