MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Blev så ledsen.

Kategori: Allmänt

I lördags tjatade Gry. på mig att komma med de ut..Jag tyckte d verkade kul,för jag gillar de..Han o hans tjej Joj.
Jag kom dit,hälsade på de och hon vände bort huvudet o sa inte hej...Jag blev paff..senare frågade jag Gry vad som pågick,men han visste inget..Njae...Jag gick hem vid 3 och halvlipade på vägen...Tog så illa vid mig...Förstår inget alls...Vad har jag gjort henne?? Inget alls....E inte van vid sånt här..hatblickar..bara från folk som gått efter rykten förr...men de har bett om ursäkt efter nåt år..

Jag e ju en sjusst person...jag gör inte folk illa..tvärtom,jag ställer upp...
På onsdag ska jag o Pål på middag hos mina vänner...d e så d ska vara...man ska inte bara "kasta ut" nån bara så..så fort d e slut...sånt fattar jag inte alls....jag har bra vänner!!

Sen söker jag jobb...visar att jag kan och vill nåt. jag har förändrats...Enormt...5månader av tänkande...har gett mig enormt mycket. Säkerhet inom mig.Jag ÄR nån! Jag ÄR älskad. Jag ÄR bra.
Tackar Kenta,för vi sitter i exakt samma sits...fast för de blir d bra.
Tackar Jimmy för "det kommer att lösa sig" i onsdags...
Och Peter...som sa massa fina saker till mig i onsdags...fast dessa kommer nog inte ihåg att de sagt d:)Fyllon....
Och Samir..som tycker att jag är världens Idiot...Jag vet:)
Och resten,de nära...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: