MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tillbaka då´ra

Kategori: Allmänt

Haft fullt upp,men jag lever. Det har varit packning,flytt och tapetsering. Tapetseringen fasade jag för,men fan vad lätt d var (om man e 2)...fick hjälp av exet. Non wowen då..går smidigast. Rostglitterfärgat. Passar snyggt in.
Varit på ullared o handlat för 300kr...blev lite fina saker. Sen har d bara varit köpa möbler,o få sålt alla gamla. Blocket e bra!Fördelade pengarna 50/50. Enklast så.jag fördelade pengarna bra.Blocket:) Hittade en soffa som jag skulle få för 1000kr...fick bara se fåtöljen i gruppen och den var fin. När hela gruppen skulle hämtas var jag nervös för att resten skulle vara slitet o fult.Men jag e mer än nöjd. Och bäddsoffa oxå. En bäddsoffa jag bara kunde drömt om. Inget man ska dra ut o hålla på att mecka med.Och så skööön me.*Invigd* Nedfälld kan man ha d som en amerikansk soffa. Köpt massa sköna kuddar från ikea me..så d blir en mysig storsoffa.
Innan ullared hittade jag en tv på tradera, 2500kr...han bodde i falkenberg. DÅ mailade jag och frågade om jag kunde få den billigare..fick det för 1500!!! typ en Philips LCD, 32",typ ganska ny o snygg. Helt otroligt. Jag e så grym..
I onsdags var d Hypocrisy på Brewhouse. Hade inte köpt biljett o hade inga pengar. Jag som såg framemot d. Men så fick jag ett meddelande på msn o frågan var "Hur mycket vill du se de" Jag sa väl MYCKEt ..o vips fick jag en biljett...helt gratis. Blev chockad. Visste inte ens av vem. Kom dit o träffade mitt x...märkligt d där..hur man ibland kan stå o mala på sen plötsligt dra sig undan..fattar nada. Men jag sa till honom att jag inte orkar tjata mer om att ta en öl,nu e d hans tur.Fattar ingenting. Att allt ska vara så svårt för folk...Svara på ens sms,träffas o tjata. Jag varken bits eller är jobbig.Sånt här drar ner på ens självförtroende till max..d e därför jag e ledsen mycket...för så här gör en del,inte bara en...Men koncerten var bra. Mike fick sig ett backstagepass,men sket i de för min skull...jag ville till RB med de andra,o han kom med:) Tyckte han skulle ta in mig backstage som sin flickvän,men d gick ikke.
Sen i lördags köpte jag en bäddsoffa för 500kr ist för 800.
I fredags kom J. ner. ignorerade som vanligt eftersom jag har varit så arg o ledsen på honom i 2år. På exets förfest i lördags pratade vi en del och när vi gick til RB började han prata....han fick mig att lipa en halvtimma den jäveln:)
sa en massa fina saker...Sen såg vi nog ut som käraste paret.kram kram o så..
Ne,hans ord värmde som fan,och vi pratade ut. Fast så full han var han han nog glömt hälften. En av de få jag verkligen trivs mest med...man kan vara sig själv o man blir inte nersedd.
Idag var d tvätt i 5h,sen fixa en massa hemma. La ihop Påls saker i köket. Så jag e snart färdig hemma. Akvarium o biljardbordet som fattas bara. var på Hanks jobb,fixade nycklar...den ena döptes till Lady Gaga....den jäveln...Hatar L.G,för d förföljer mig o gör mig ledsen...
Hem till Pål sen o städade. Ja,så mycket han har hjälpt mig så...
Löst dagis me..med tider mm...
Ikväll blev jag ledsen..har varit d ett tag..gråtit för mig själv..Jobbigt. Alla blir kära hit o dit och jag bara känner mig som en osynlig liten sak...som ingen lägger märke till.
Ikväll pratade jag med Mike o Gullo på msn...nice att man e ensam men ändå inte. Och 2½ män på tv...en av favvisarna..
Nu till helgen blir d sista plocket,Sara kommer på fredag o tjöta lite. Sen e jag bjuden på middag o film:)
Fick även ett mail av en av mina bäst vänner Suss..hon ska ha sin 3e unge i aug...herre..28 bast o partypinglan från förr...o smal som en pinne.
Känner just nu för att åka till *M* o bara vara o fota en massa..vi e som samma själ inombords. Mitt stöd i livet,som bor lite väl långt..
och bilen har körförbud från o med idag..kul...den skulle ombesiktigas senast igår..allt i sista sekunden..jja
Åter till msn o prata sex då...haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: