MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Hela tiden fullt upp,o besök hemma. Igår kom Freddan o hjälpte mig med hyllorna...De var även här i lördags. Hyrde släp o drog till Erikshjälpen där jag köpte en bäddsoffa..Nu e allt klart:)

I Lördags förra helgen ville jag ut...även i fredags men ingen ville. Så på lördagen bestämde jag mig för att dra ut själv. Sara hörde av sig vid 23 o sa att hon skulle med. Hamnade på Sticky,och Sara var en killmagnet...Mycket kul. Aldrig sett så mycket folk på sticky...massa rockers.
Glenn o Andy var där. Efter ett tag drog vi till Rb,där vi mötte Mikael. Drack bara 3 glas vin på hela kvällen,men vid 3 mådde jag så illa att jag fick ledas till bussen o hållas om..Sen hamnade jag hos HAN..
Och dagarna efter HAN hos mig...
Men nu vill jag vara lite själv. Sessan har varit hemma med feber 2 dagar och idag fick jag återfall av min magkatarr. Jag som skulle ha förfest imorgon...Fick avbokas.. Hela magen gör så ont... o tills 19 var jag så illamående att jag ville spy. Gick igenom medecinskåpet o hittade påls gamla mediciner.Omeprazol:) tack vare d kan jag sitta vid datorn nu iaf....Får se hur allt blir imorgon. Pål ska gadda sig...o jag vill bara rita egna,inte kommit igång än. Har verkligen haft fullt upp. Även köpt ett teleskop på Blocket..200kr:)
Och idag kom en tjej hem till mig med min nyköpta skorstensfria spis,som jag ska ha på väggen ist för en tavla:) MYS

Freddan får komma hit igen nästa vecka o hjälpa mig:)

Ne,herrbesök om 1-2h...dax att glo lite tv..sen kommer Solsidan:)

O för 4 dagar sedan togs mina flätor ut:( Saknar de som fan... Pål satt o fixade d,o även alla dreads...tog 6h alltsom. TACK


Mina funderingar: Hur jag e emot att barn sitter i framsätet..Alltså bebisar...föraren sitter o gullar o tittar hela tiden,ingen fokus på vägen...Herre...Tror folk att d e krav på att barn ska sitta fram??D e ju livsfarligt. Förstår varför d e så mycket olyckor i samband med detta i USA. Här sitter Sessan bak,har hon alltid gjort. Mor o far därfram så man kan prata o så kan hon ligga bak o sova...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: