MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

the end

Kategori: Allmänt

Mött världens största svin...som har ljugit mer än nånsin..o sårat mig enormt...
Som inte kunde varit ärlig...som inte kunde visa respekt...

Jag gick ut...tittade i bilen...där satt en tjej...
Flickvännen...som tydligen var med på hela resan...träffat hela släkten...
Vad e d för respekt?
"jag måste ju visa upp den jag ska flytta ihop med"

Men?? hur tänker man?? Alla frågar den frågan...Hur tänker han?? Han kan inte ha tänkt alls....
Han e bara ett stort svin. Största jag nånsin mött
Och nu e han inte välkommen hem t vare sig min familj eller vänner...Han svek mig, och därav de.
Sambo?? Bara för att han inte klarar av hyran själv...måste han hoppa på första bästa o flytta ihop...efter en så kort tid.
Stackars min tös..Så förvirrad...Och det sårar henne med. "jag har fan inte sårat min dotter" skrev han...
Jasså?? Inte??Är du helt dum i huvudet?? Han kan inte ha tänkt till ordentligt... vad tänker han med?? Aldrig hört talas om nåt sånt här innan....

6 år av lögner.... för han har ljugit mycket,d vet jag...men sista tiden har han bara visat enorm respektlöshet...Jag har iaf kämpat fastän jag har sårat..Jag har visat och bevisat...Han kastade bort allt och trampade sönder mig...
Direkt efter detta fick jag panik hemma...Sessan tröstade mig..Ska en 2åring sitta o trösta sin egen mamma??
Så mor kom hit o så gjorde öven KarL. Helt otroligt...vilket stöd...Så oväntat...Imorgon kommer kanske en polare hit o bor här 1v...
Jag är som ett frågetecken...som alla andra...alla står som ett frågetecken o undrar "Hur fan tänker han??"
Vill han bara såra mig,eller vad händer?? Detta e verkligen inte normalt nånstans....och där sitter han o skrattar...även hon...men hon känner honom inte..ser bara den där glada snälla killen...Hahaha..u´ll se my dear..
Önskar er all lycka i framtiden.

Jag bara undrar...varför han gav mig så mycket hopp??Varför inte vara rakt på sak?? Det var inte länge sen han gav mig hopp...fastän han har tjej...men d var inte alls länge sen...Därav ljög han för mig..o även henne...
För han gav mig alldeles för mycket hopp...Om oss...

Nu behöver jag bara all styrka så jag blir stark igen...Måste bygga upp mig igen...Alla pusselbitar som är utspridda överallt....de måste plockas ihop.
Jag ska inte lipa för ett svin.


Det som gör ont oxå är att hans familj accepterade detta...tillät detta...Min familj skulle fan döda mig om jag gjorde så...Ne,jag kopplar inte... Jag är mer förvirrad över män än innan...
Jag har stöttat en idiot...vars familj jag inte klarar av...de har visat respektlöshet för mig oxå...


Ska inte ödlsa tid på detta...inte värt d...en dag sitter han ensam o ångrar sig...i know.


Jag vet....

Tack alla mina vänner.....Ni är bäst!Ge mig bara en kram....även om ni ser mig glad o skrattar,ge mig bara en ordentlig kram,så vet jag att ni finns där....d e allt jag begär...vilka ni än är....

Och Chrille....Löv u..hehe


................The Show Must Go on.................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: