MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Pain

Kategori: Allmänt

spelades på radion förut...Nästan så jag grät av lycka...Äntligen en BRA låt på radion..
Ingen jävla rockpophiphopp som spelas 5 ggr/h...Ne...detta var HÅRDROCK o jag blev glad.
Mer glad för jag har ju träffat människan och han är bara übertrevlig:)


Och då är frågan VARFÖR LYSSNAR HON PÅ RADION??
för att jag e lat...o i bilen funkar inte cdn..jo..2 låtar sen ERROR...jag satte på White Zombie...2 låtar på maxvolym så bilen skakade sönder (ja,nästan så den kom) sen ERROR...helt tyst..Då e man nöjd...d e då man sätter på den där rockpophiphopp kanalen BANDIT eller ROCKKLASSIKER o lyssnar...

Har skaffat bluetooth grej med FM sändare,som jag måste fixa ihop snart,så jag kan lyssna på BRA musik.
Åh,Maybelline....(den går nu..aldrig hört den förr....ne..just d)

Och idag ska jag vara hemma..inspärrad.Imorgon ska jag till Tuve o hämta en sak,sen e jag bjuden på lunch o fika.
På kvällen vet jag inte vad som händer...Hoppas på en öl!!jaaaaa:) Idag har folk varit sega med att svara..Hmmm...tur att d e sällan sånt händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: