MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Igår

Kategori: Allmänt

Var jag ute...mötte några jag kände...och en person som står mig varmt om hjärtat..Vi gick på en promenad o pratade.... Frågan som dominerade var varför allt blev som d blev....Jag vet inte....vet inte alls.
Nästa vecka ska vi ses,och prata vidare. Fan... Och han umgås med folk jag känt länge...Inte bra..skitsnacken går ju..dock vet jag hur han e.Så jag e inte så orolig.

Men men....Pratade i timmar med C igår...:) PUSS:)
Du gör mig glad din jävel....
Och så träffade man exet igår....som jag inte alls kommer överens med...Han har en ursäkt för varenda mening jag säger.

I´m strong, yet I feel lost


Nu vill jag bara att C ska vara i mina armar:)

Ikväll vette fan vad som händer...nåt gör d väl.

Nu ska jag ge en grej till Roger sen ut o köra lite bil...I LOVE MY CAR more than u

I´m a dealer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: