MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hmmmm

Kategori: Allmänt

Nu har jag betalat allt..o ligger 3000kr back..JIPPIE M.F.
Får sälja min själ eller nåt...
Någon?? Budgivning..Börjar på...50öre?

Usch...blocket fixat...fick gå igenom min kamera,för bilden hamnade i mitten av alla bilder.Tårarna sprutade...Så mycket minnen...herre...d e jobbigt..Tösen som ny..platser jag besökt..saker vi gjort. Även om jag har gått vidare så finns minnerna...o dess tillhörande känslor.

Usch..vräkt i mig chips..Jag som äldrig äter chips..men men..gott var d.
Nu ska jag röka upp min sista cigg. Varit duktig idag..rökt 1:)
Vill sluta..hålla mig till fest..kommer att gå prima.Det vet jag.

Ne,nu ska jag försöka bli glad....på nåt konstigt sätt. Ska prata vidare på H.P...även om d inte e så jätte spännande...och msn skiter jag i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: