MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

......

Kategori: Allmänt

Blev just bjuden på middag med mitt ex gamla polare..Vi blir 15pers,och jag e bara så glad att jag blev tillfrågad.
Verkligen...Ska bli kul. Sen ska vi ut o fira. mer får jag inte säga för allt e hemligt.
Men fan vad dyr menyn var då...om man ska beställa ett knäckebröd med smör på?
Haha


Tisdag åker jag till strömstad och kommer hem på onsdag....Ska bli kul som fan. SKa ta med sessans nyinköpta cykel så hon kan cykla runt medan mamma sitter o tjötar med folket..eller ja...hela släkten.Inte min släkt dock.
Blev ändå glad att jag blev tillfrågad. Folk e så vänliga:)




Synd bara att vi ska åka just denna veckan för en kompis ville hyra min bil för 1v..skulle få 1000kr o fulltank...Jobbigt att allt ska krocka. Men 1000kr e ju lockande..Jag behöver money.

I fredags var jag ute  SJÄLV..bad Mattias komma o möta mig i stan för jag vågade inte dra t rb själv..Jag var alldeles för mesig..sen när jag väl var där så kände jag de flesta så mesigheten försvann...och sms:et visades upp för en o annan..haha...hade kul...hamnade hos Illern med Paddan...och dagen efter kollade jag o Illern på Blood in,blood out. Bra film.men lång...trodde inte han ville ha mig där,för han e lite speciell..men så frågade han om jag ville ha kaffe o kolla film. Gäss...Möttes igår igen...o han hängde med mig nästan hela kvällen. Jag fattar inte mycket...först dissad,åter dissad,sen detta...Hmmm...

På kvällen hämtade jag Kai,satt hemma o skrattade...jag var svintrött...sen kom KarL,sen blev d Rb. Var där tills de stängde sen stack jag,paddan o Illern...De åkte hem o jag hem t mig. Sen skulle jag vidare vid 4 på natten,men jag somnade..SORRY...

Nyss hade jag ett trevligt samtal..o på hans sida läste jag att han e glad av vissa meddelanden, nån som får honom att le..hmmm...önskar d var mig han menade...men jag vet att d inte e så:(
Dock får han mig att le massor...d vet han

Idag har jag bara tråkigt...klättrar på väggen...men snart kommer barnen och då blir d nog film eller nåt innan läggdax.
Råkade se några bilder på Helgon förut...d var jobbigt...alla känslor...återföddes ett tag.

Fan vad jag vill ha ett hus,en bra man o en kid till. Och den mannen kommer jag aldrig släppa.....får väl se vem HAN blir en dag...spännande.haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: