MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Universeum+Exorsisten

Kategori: Allmänt

Idag gick man upp vid 12,sen drog vi till Universeum vid 14.30..Parkerade på suss o Dannes Pplats(tack!!!)
Iskallt på vägen till universeum. Väl därinne sken Sessan upp och var totalfascinerad. jag var samma i experimentrummen:) SkÖJ!

Sen tog vi en fika ( d ni!) men den var ganska snabb.Pål e ingen fika typ. Han e mer häva i sig kaffe o "e du klar,ska vi dra?"
Så jag drack upp min dyra,ljumna LYXshoklad för 35kr på 5minuter.Sessan fick pepparkakor..Köpte 5,men tog 10:)
Sessan somnade i vagnen på väg till bilen...O då e hon trött..detta var 2a gången hon somnade i vagnen sen hon kunde sitta! Jag la in henne i bilen,o hon sov fortfarande.Spände fast henne,och när vi började åka kom snarkandet. Sött. Man blir så lugn av ens barns snarkningar. Dock inte vuxna människors..då vill man bara slå ner de:)

Väl hemma var d tvspel för Pål,o surfning för mig.Sen vid 20 började hunden spy...jag fick snabbt ta ut henne o passade på att förgylla lungorna med sot.

Vid 21 började Exorsisten. Vi satt alltså o kollade film ihop. Ojojoj... varför var man rädd för filmen förr?? Den e ju inte skrämmande nånstans.D enda jag tänkte på var sinkningen o hur man gjorde d ena efter d andra...typ snurr av huvud mm... Dottern Regan (Linda Blair) e fan grym skådis!

Till helgen ska Pål ta med hund o barn o dra 600km uppåt. Jag får vara helt alone...
Funderar på att ha en liten fest hemma. Vore nice...

Nu har jag halsbränna.Imorgon ska jag till soc. De vill inte lämna mig ifred pga mitt mående o Sessan.
Sen har jag bara tänkt o tänkt,o varit ledsen...o fått svar från några om en grej,som jag inte ville höra.Men d kanske e sanningen?

Pratar mycket med en kompis på kvälls-nattetid.Min msn bästis. hon vet allt om mina tankar o känslor. Tänker mycket på henne.Hon har d inte lätt. Men gumman-Imorgon ska du öppna galleriet!!! Önskar jag kunde vara där med dig..men du bor för långt bort!

Jag har haft jätte huvudvärk hela dagen. Borde äta,men orkar inte...ingen lust.
Önskar man vore kille ibland. De tar allt så lätt.Och aptit har de jämt oxå. Mår de dåligt över nåt sätter de sig o spelar tvspel. Mår vi dåligt så sätter vi oss o lipar i veckor.

Imorgon eftermiddag ska jag till billdal o kolla ut en cykel..hoppas jag hittar nån..
Onsdag blir d J...hoppas jag...fika:) Blev ju inte av sist.My foult...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: